Pages

“Orang-orang yang beriman dan mengerjakan amalan soleh, kelak akan Kami masukkan ke dalam syurga yang mengalir sungai-sungai di dalamnya, mereka kekal di dalamnya selama-lamanya. Allah telah membuat suatu janji yang benar. Dan siapakah yang lebih benar perkataannya dari pada Allah?”
(An-Nisa : 122)

AFFILIATE





 Anda merancang untuk menjalankan perniagaan di internet.
Namun, sudahkah anda kenalpasti...

"Model Perniagaan Internet
Yang Mana Satukah
Paling Ideal Untuk Anda?"






 Ramai yang buntu dan keliru untuk memulakan perniagaan internet 
kerana tidak cuba mempelajari asas perniagaan internet selain tidak memahami apakah sebenarnya yang dikatakan perniagaan internet itu.


Maka tidak hairanlah ramai yang masih tertanya-tanya atau tercari-cari model perniagaan apakah yang boleh mereka 
jalankan di internet! 



Anda berminat meneroka peluang perniagaan di internet?


Kini, semakin ramai rakyat Malaysia yang menjadikan internet sebagai salah satusumber pendapatan sampingan yang lumayan. Anda pula bagaimana?

Tentunya anda pernah mendengar bahawa terdapat pelbagai kaedah menjana pendapatan dengan menggunakan komputer dan talian internet. Dan tahukah anda... sebenarnya terdapat pelbagai model dan jenis perniagaan internet yang boleh anda jalankan?

Soalnya, model perniagaan internet yang mana satukah paling ideal untuk anda?




zulsmartusaha
"Sesungguhnya banyak cara yang boleh kita lakukan di internet untuk menjana pendapatan dan tidak hanya terhad kepada satu cara semata-mata. Ramai tidak sedar dan tidak ambil serius akan perkara ini. 

Saya yakin, setelah anda membaca ebook Tazilan ini, anda akan dapat menentukan, model perniagaan internet bagaimana yang sesuai untuk diri anda."


Mohd Zulfadli @ smartzul
Usahawan Internet Malaysia
www.smartusaha.com
 


"Tahniah Tazilan kerana dapat menerangkan model bisnes yang pelbagai di internet dengan baik sekali. Lengkap dengan contoh dan tips yang berguna!

Saya sangat syorkan anda mendapatkannya jika anda betul-betul serius untuk mendapat keuntungan di internet!
Saya sendiri teringat tentang satu model perniagaan yang menguntungkan bila membaca ebook ini dan sekarang sedang mengusahakannya. Terima kasih Tazilan!"
Ahmad AzwanUsahawan Internet
www.ahmadazwan.com
www.PendapatanTambahan.com


shuth
"Maklumat yang ditulis di dalam buku ini memang menarik, memang sesuai dijadikan buku panduan bagi mereka yang baru ingin berjinak-jinak di dalam dunia perniagaan internet. 

Jika ada sesiapa yang masih buntu serta kabur di dalam memilih perniagaan internet yang manakah yang sesuai bagi diri mereka, saya pasti akan syorkan ebook ini kepada mereka...

Sememangnya ada banyak cara yang halal dan beretika di dalam membuat duit di internet."

Mohd Suhaimy a.k.a shuth
www.mohdsuhaimy.com

Ebook Ini Amat Bermanfaat Untuk Anda Jika...

  • Anda baru berjinak-jinak dengan perniagaan di internet dan langsung tidak menyedari wujudnya model-model perniagaan internet ini!
  • Anda buntu! Anda tidak pasti atau tidak mengetahui pilihan modelperniagaan internet yang boleh anda jalankan. Terdapat pelbagai pendapat dan pernyataan yang berbeza berkenaan perniagaan di internet membuatkan anda bertambah keliru!
  • Anda sudah pun memiliki laman web sendiri, namun anda tidak pasti samadamodel perniagaan internet yang anda gunakan merupakan pilihan yang paling sesuai dan ideal buat anda!
  • Anda pernah mencuba beberapa peluang perniagaan di internet, namun gagal mendapatkan hasil yang diharap-harapkan!
  • Anda sudah pun memiliki perniagaan internet sendiri dan kini sedang mencari peluang mempelbagaikan pendapatan dan meningkatkan keuntungandengan mencuba model-model perniagaan internet yang lain pula!

Jika Ya, Jangan Berlengah Lagi... Download Segera!

Jangan biarkan lagi diri anda diselubungi kebuntuan dan kekeliruan!


"10 Model Perniagaan Internet  Yang Popular, Berkesan Dan Menguntungkan!"


ebook cover
Tajuk Buku:10 Model Perniagaan Internet Yang Popular,
Berkesan & Menguntungkan!
Penulis:Tazilan Ibrahim
Harga:RM20 Sahaja
Format:Ebook .pdf  




Untuk lebih kepastian, dapatkan 'preview' salah satu model perniagaan internet
yang dibincangkan di dalam ebook ini.
 Ianya PERCUMA!
Sila daftar di sini!
"Jika anda telahpun menjalankan perniagaan di internet, anda mungkin berhasrat untuk memulakan perniagaan internet yang berikutnya pula."


"Bayangkan... betapa hebatnya jika anda memiliki beberapa jenis perniagaan yang menguntungkan di internet!"...


Apakah Informasi Yang Akan Anda Perolehi Dari Ebook Ini?


Pendedahan dan penerangan mengenai 10 Model Perniagaan Internet sebenar yang praktikal dan menguntungkan! Anda boleh kaji dan pilih model perniagaan internet yang sesuai dan ideal buat anda!
Ebook ini akan membentangkan analisis kelebihan dan kekurangan bagi setiap model perniagaan internet yang dibincangkan. Dengan demikian, anda boleh mempersiapkan diri anda untuk menjalankan perniagaan internet yang strategik dan tidak menyesalinya kemudian hari!
Mengetahui ciri-ciri asas bagi setiap model perniagaan internet. Anda akan mengetahui dan boleh membezakan model perniagaan internet yang memerlukan anda membangunkan laman web sendiri atau sebaliknya!
Anda akan memahami lebih lanjut mengenai keperluan memiliki produk sendiri ataupun tidak bagi model perniagaan yang tertentu dan sebagainya. Pelajarilah ciri-ciri asassetiap model perniagaan internet ini dan laksanakan perniagaan anda dengan penuh keyakinan!
Perbincangan setiap model perniagaan internet ini akan disertakan dengan visual, pautan (links) dan contoh-contoh sebenar laman web oleh para usahawan internet tempatan dan juga luar negara bagi memudahkan pemahaman dan penghayatan anda!



"Antara punca kegagalan kebanyakan perniagaan internet adalah disebabkan anggapan sesiapa sahaja boleh menjalankan sebarang jenis model perniagaan internet...

Hakikatnya, jika model perniagaan yang saya gunapakai ini amat berkesan untuk diri saya, tak semestinya ia juga sesuai untuk anda!

Ianya bergantung kepada jenis produk, perkhidmatan, minat dan juga kemahiran anda sendiri...

Oleh yang demikian, apakah model perniagaan internet yang paling ideal untuk anda?"






Jadi, Usah Berlengah Lagi!



TAWARAN HARGA ISTIMEWA
RM20 sahaja!
Cepat! Sebelum Harga Dinaikkan Pada Bila-Bila Masa Sahaja!!


     
     
Beli Sekarang!

  

"10 Model Perniagaan Internet Yang Popular, Berkesan & Menguntungkan!"
Antz Communications [Co. Reg: 001365082-M] 
Saujana Puchong, 47100 Puchong, Selangor Darul Ehsan 
 Pertanyaan: 017-371 5868 (En. Tazilan)  Email : info[at]modelbisnesinternet.com
Soalan Lazim [FAQ]  |  Kaedah Pembelian  |  Program Affiliate